Opis skrócony
Standaryzowany program nauczania CHEST (powstały w kolaboracji z the American College of Chest Physicians) dla BRONCH Mentor, ma na celu zapewnienie uczącym się możliwości nauki i prezentacji podstawowych umiejętności bronchoskopowych, a także wiedzy klinicznej i świadomego podejmowania decyzji.
Opis produktu
Standaryzowany program nauczania CHEST (powstały w kolaboracji z the American College of Chest Physicians) dla BRONCH Mentor, ma na celu zapewnienie uczącym się możliwości nauki i prezentacji podstawowych umiejętności bronchoskopowych, a także wiedzy klinicznej i świadomego podejmowania decyzji.
Standaryzowany program nauczania składa się z dwóch segmentów i można go ćwiczyć albo w wolnym trybie treningowym, albo w testowym trybie oceny.
Segment niezbędnych umiejętności w programie nauczania zapewnia wyznaczone zadania związane z nabywaniem umiejętności w celu przyspieszenia krzywej uczenia się, przy jednoczesnym zdobywaniu i zintegrowaniu podstawowych możliwości bronchoskopowych.
Segment kliniczny programu nauczania łączy treść wiedzy poznawczej i quizy dotyczące podejmowania decyzji klinicznych z praktycznym wykonaniem symulacji bronchoskopowej. Zatem umiejętności poznawcze i zdolności psychomotoryczne są sprawdzane i oceniane jako jedna, ciągła jednostka dydaktyczna.
Nabywane umiejętności:
- nabywanie i integrowanie podstawowych zdolności bronchoskopowych
- przygotowywanie do egzaminu praktycznego zgodnego z wytycznymi CHEST
Właściwości:
- standaryzowany program nauczania składa się z dwóch segmentów i można go ćwiczyć albo w trybie treningowym, albo w testowym trybie oceny
- optymalizacja krzywej uczenia
- zatwierdzony i współtworzony przez CHEST (the American College of Chest Physicians)