Opis skrócony
Fantom do nauki zgłębnikowania z możliwością śledzenia przechodzenia zgłębnika. Sondę do karmienia można skierować do prawego lub lewego płuca, do żołądka lub przez dynamiczny zwieracz odźwiernika do dwunastnicy.
Opis produktu
Fantom CorMan został zaprojektowany, aby umożliwić szkolenie w różnych scenariuszach. Sondę do karmienia można skierować do prawego lub lewego płuca, do żołądka lub przez dynamiczny zwieracz odźwiernika do dwunastnicy. Otwarte usta i ruchoma głowa pokazują zwijanie się zgłębnika w tylnej części jamy ustnej podczas trudnych ułożeń. Płuca, żołądek i jelito cienkie przyjmują płyny, co umożliwia aspirację i podawanie jedzenia lub leków.
Fantom, opracowany we współpracy z ekspertami klinicznymi, został zaprojektowany z myślą o poprawie treningu i biegłości w umieszczaniu zgłębnika nosowo-żołądkowego, zgłębnika nosowo-jelitowego i gastrostomii u dorosłych.
Rozwijanie umiejętności:
- Pomiar, umiejscowienie i zabezpieczenie sond nosowo-żołądkowych i nosowo-jelitowych (jejunostomia)
- wprowadzanie zgłębnika gastrostomijnego
- Pomiar pH (kwasowości / zasadowości) aspiratu żołądkowego
- umieszczanie cewnika w prawym lub lewym płucu
- żywienie dojelitowe przez urządzenia nosowo-żołądkowe, nosowo-jelitowe lub gastrostomijne
- podawanie leków na bazie płynów
Funkcje/cechy:
- łatwość w montażu
- dokładna anatomia wewnętrzna
- posiada dzieloną przegrodę nosową
- ruchoma głowa i widoczne przechodzenie zgłębników
- możliwość ustawienia kierunku wprowadzenia cewnika/ zgłębnika (płuco/przełyk)
- możliwość wprowadzenia cewnika do lewego i prawego płuca
- fabrycznie wykonany otwór gastrostomii
- dynamiczny zwieracz odźwiernika i dwunastnica
- możliwość ułożenia fantomu w pozycji wyprostowanej lub leżącej
- możliwość zdjęcia skóry torsu
- przezroczysta ściana klatki piersiowej ułatwia rozumienie procedur karmienia dojelitowego
W zestawie:
- walizka na kółkach
- lubrykant na bazie silikonu
- instrukcja obsługi
Adam Rouilly
Adam Rouilly to brytyjski producent, który od ponad 100 lat tworzy produkty dedykowane edukacji medycznej.