Symulator

Produkty
  • Domyślne sortowanie
  • Sortuj A do Z
  • Sortuj wg Popularności
  • Sortuj wg Ceny: od najniższej
  • Sortuj wg Ceny: od najwyższej
  • BRONCH Mentor Express

    BRONCH Mentor Express- przenośny symulator zabiegów bronchoskopowych

    Surgical Science / Simbionix Products
    Więcej o produkcie

    Przenośna i kompaktowa plat­forma szko­le­niowa w spo­sób kom­plek­sowy zapewniająca narzędzia nie­zbędne do szko­le­nia z zakresu bron­cho­sko­pii przy uży­ciu bron­cho­skopu gięt­kiego. System łączy w sobie róż­no­rodne moż­li­wo­ści prak­tyczne, zapew­niając pro­gram szko­le­nia bron­cho­sko­po­wego, skła­da­jący się z zadań obej­mu­ją­cych tre­ning pod­sta­wo­wych umie­jęt­no­ści i peł­nych pro­ce­dur kli­nicz­nych oraz poste­po­wa­nia w nagłych przy­pad­kach.

  • BRONCH MENTOR – jako platforma do GI Mentor

    Surgical Science / Simbionix Products
    Więcej o produkcie

    Plat­forma szko­le­niowa BRONCH Men­tor współ­dzie­lona wraz z GI Men­tor zapew­nia ela­styczne i wysoce wszech­stronne śro­do­wi­sko szko­le­niowe z zakresu bron­cho­sko­pii przy uży­ciu bron­cho­skopu gięt­kiego.

    Umoż­li­wia pro­wa­dze­nie tre­ningu zespo­ło­wego i indy­wi­du­la­nego. Posiada bogaty wachlarz dostęp­nych zadań opie­ra­ją­cych się na ćwi­cze­niu pod­sta­wo­wych umie­jęt­no­ści oraz kom­plet­nych pro­ce­du­rach dia­gno­stycz­nych i tera­peu­tycz­nych.

    Posiada sze­reg cech zapew­niających rze­czy­wi­sty tre­ning na wyso­kim pozio­mie: wyko­ny­wa­nie zabie­gów przy uży­ciu auten­tycz­nego bron­cho­skopu z doty­ko­wym sprzę­że­niem zwrot­nym i reali­styczną wizu­ali­za­cją, moż­li­wość poda­wa­nia pły­nów przy uży­ciu fizycz­nej strzy­kawki, leżąca lub sie­dząca pozy­cja robo­cza, moż­li­wość wpro­wa­dza­nia endo­skopu doust­nego lub noso­wego, i wiele wię­cej.

    Ponadto tre­ning wspie­rany jest przez pomoce dydak­tyczne zwięk­sza­jące per­cep­cję oraz wie­dzę ana­to­miczną, takie jak dyna­miczne pod­po­wie­dzi na ekra­nie lub inte­rak­tywne mapy ana­to­miczne 3D.

    Posiada sze­reg wskaź­ni­ków efek­tyw­no­ści umoż­li­wia­ją­cych przepro­wa­dze­nie kom­plek­so­wej oceny oraz spra­wo­wa­nie kon­troli nad prze­pro­wa­dza­nym tre­ningiem.